het is bijna zover... - Reisverslag uit La Chorrera, Panama van Madelon Witte - WaarBenJij.nu het is bijna zover... - Reisverslag uit La Chorrera, Panama van Madelon Witte - WaarBenJij.nu

het is bijna zover...

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

31 Mei 2005 | Panama, La Chorrera

Hey! Eigenlijk zit ik er nog niet, maar overmorgen (5 augustus) vlieg ik via Atlanta naar Panama City waar ik vervolgens word opgehaald door mijn gastgezin die in La Chorrera wonen. Dit is een stadje vlakbij Panama City. Ik heb er super veel zin in en zal jullie door middel van deze site een beetje op de hoogte proberen te houden! kuss Madelon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 71138

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2005 - 05 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: