fotos!! - Reisverslag uit La Chorrera, Panama van Madelon Witte - WaarBenJij.nu fotos!! - Reisverslag uit La Chorrera, Panama van Madelon Witte - WaarBenJij.nu

fotos!!

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

01 September 2005 | Panama, La Chorrera

eindelijk staan er dan wat foto´s op internet!! er staan er meer op www.madeloninpanama.tk maar nog steeds niet allemaal!! hoop dat jullie ze leuk vinden!!

• 02 September 2005 - 06:37

Paps & Mams:

Wat een leuke foto's! Volgens ons heb je reuze geboft met je moeder & broertje en die lieve nichtjes! Liefs & xxxxxx

• 02 September 2005 - 06:45

Steef:

AAH ik ben jaloers!!

• 02 September 2005 - 14:01

Fréderique:

hey lon, leuke foto's!! zo te zien heb je het daar wel naar je zin, de mensen zien er ook allemaal super aardig uit!
    kuss

• 05 September 2005 - 16:27

Nina:

lonhonnepon, ik zat net nog even te denken aan onze her, en dan nu Jij in panama ik studeren, helemaaaaaal goed gekomen he!! Nou echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelll veeeel plezier!!! Kusjes Nina

• 07 September 2005 - 07:26

Rachel:

Hola,
    Hoe is het daar in Panama?
    Zo te zien aan de foto´s onwijs gaaf!
    Super veel plezier daar nog en over een jaar houden we onze conversaties in vloeiend Spaans!
    kus Rachel

• 14 September 2005 - 15:40

Lot:

hee lonnie!! echt allemaal heel super leuk... ook dat je het zoo naar je zin hebt... je boft maar... geniet ervan kus lot

• 03 Oktober 2005 - 15:49

Nouk:

madjee volgens mij heb jij t echt onwijs naar je zin daar! heb net alle foto's gekeken, echt zo leuk!! geniet ervan, hier mis je echt niks, maar ik mail je snel
    misje wel!!
    hele dikke kus liefs nouk